7 motive pentru care “Mesajerii sentimentelor” este o campanie WOW!

Cautam zilele trecute campanii in online cu tematica “1Martie” si am fost surprinsa sa observ ca nu exista. Ma gandeam ca va fi o puzderie de branduri (Lóreal, Dove, Nivea and co.) care vor alege sa lanseze o campanie cu aceasta ocazie, insa nimic. Liniste pe frontul de vest, dar exact cand ma dadusem batuta, am dat de o aplicatie Facebook care imi place la nebunie. Toata campania lor este, intr-un cuvant, awesome :) Este vorba de Mesagerul Sentimentelor de la Heidi. Campania lor in online face cat multe altele la un loc! Are toate ingredientele unei campanii cu mari ecouri :

– elemente de marketing emotional. oh, din belsug chiar! :)

– the online leverage : implicarea unor influenceri -sau cum am citit recent, tastemakers- in online prin campanii pe bloguri : Carmen Albisteanu, Dragos Asaftei, Cristina Bazavan, Ligia Adam, Andra Ilias, s.a.

– o aplicatie de Facebook cu un mecanism care conecteaza oamenii intre ei, plus beneficii reale, palpabile

– implicarea comunitatii : la seminariile organizate la ChocoWorld oamenii traiesc o experienta de neuitat. Cu acest sentiment va pleca acasa si tot acest sentiment ca deveni un trigger cand va vedea cicolata pe rafturile unui magazin. Va zambi in amintirea acelei ore in care si-a facut propria ciocolata si va pune ciocolata in cos.

-excelenta : produs de calitate. Cu totii cunoastem faptul ca Heidi este o ciocolata preimium, pe buna dreptate.

-unicitate: s-a mai facut asa ceva in Romania? Mmm, probabil ceva asemanator, insa eu nu-mi amintesc.

-popularitate: este vorba de ciocolata, oameni buni! cel mai bun lucru care s-a descoperit pe Pamant :)

Si pentru ca orice campanie poate fi imbunatatita, eu as fi inclus in aceasta  si elementul video&photo. Dupa parerea mea, era un Must Have. Aici ma refer la Youtube, Pinterest, Instagram si Vine. Cat de minunate ar fi fost niste Choco boards pe Pinterest? Sau niste mini-videos pe Vine? Super, I guess :) Mai multe platforme, mai multa viralitate. Poate cu ocazia asta, aflau si mai multi romani despre platformele Vine si Pinterest si Heidi ar fi putut fi un trendsetter intre branduri. :)

Dupa ce intri in aplicatie, alegi un mesaj personalizat pe o ciocolata si o trimiti persoanelor dragi, virtual. Daca acesta descarca felicitarea si se prezinta cu ea la magazinul Heidi ChocoWorld in perioada 13 februarie – 15 martie 2014 poate primi o tableta cadou identica realizata din ciocolata. How cool is that? Very, very cool, I tell you! Si asta nu e tot, ai si tu reducere de 10% la cumparaturi de la Heidi ChocoWorld. In plus, daca trimiti felicitarea la 5 prieteni este inscris in tragerea la sorti pentru o excursie in doi, la Paris. Oh, God, please let it be me! :D

Din aceasta aplicatie, am aterizat direct in Heidi ChocoWorld, care m-a suprins si mai tare. De ce? Pentru ca dupa ce am citit despre ce e vorba, am realizat ca tocmai a venit in intampinarea unei nevoi de-ale mele pe care inca nu constientizasem ca o am. Adica, este atat de cool ce au facut ei incat TREBUIE sa merg si eu acolo!

Heidi ChocoWorld este un laborator, o ciocolaterie unde poti avea iti poti crea propria ciocolata pe care la final o iei acasa impreuna cu o diploma de excelenta si titlul de Ucenic Ciocolatier. How awesome is that? :) Pretul pentru o asemenea distractie de calitate este pentru adulti 50 lei si 35 lei pentru copii. Daca as fi invatatoare, profesoara, mi-as duce elevii la acest seminar, in loc de McDonald’s, sa zicem. Sau, si mai bine de atat, mi-as serba ziua de nastere aici! :)

Oricum, voi merge la un astfel de seminar, in curand, si voi reveni cu un update +  poze.