dieta mihaela bilic

Cum slabim de Sarbatori cu dieta Mihaelei Bilic

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu sunt fan diete drastice, de niciun fel. Am incercat si eu, evident, ca orice femeie de pe aceasta planeta (probabil) cateva diete. Toate au avut efectul dorit, am slabit intr-adevar, INSA, asa cum probabil stiti, toate kilogramele plus cateva extra au revenit la loc. Ba o data, chiar mi s-a facut rau pe strada si am simtit ca lesin, dupa ce o saptamana am mancat doar carne cu salata de varza 🙂

Tineti minte ACEA dieta disociata? Prima saptamana carne, in a doua saptamana se adaugau si legumele si in a treia saptamana fructele? Groaznica, stiu. Felicitari celor care au reusit sa o tina, eu nu am reusit sa trec de prima saptamana 😛 mi se parea oribil sa mananc de 3 ori pe zi doar carne (mezeluri dimineata, ceva mai sanatoase, si pranz / seara – carne de pui) Yaaak, numai cand imi aduc aminte, ma cutremur.

Ceea ce nu stiam la vremea respectiva era ca prin “carne”, dieta de fapt se referea de fapt la PROTEINE – daca stiam asta, as fi fost salvata; as fi putut manca lapte, oua, branza, fasole, naut si alte vegetale pline de proteine, quinoa (my fav), peste, chiar si soia sau iaurt. Ceva ani mai tarziu, si tot citind, rasfoind siteuri de nutritie autohtone, dar mai ales din .com au ajuns sa inteleg ca dietele sunt doar un instrument in nutritie si ca de fapt se pot face mult mai multe lucruri. Personal, am observat ca cel mai bine functioneaza la mine, eliminarea de carbohidrati – dulciuri, fainoase si bauturi (inclusiv alcool) combinat cu exercitiu fizic, de cel putin 3 ori pe saptamana.

Revenind la motivul pentru care va scriu, am gasit o dieta data de Dr. Mihaela Bilic, care ma pune putin pe ganduri. Eu o urmaresc de foarte multi ani si ea nu este adepta acestor tipuri de diete restrictive, insa de data aceasta, ne-a facut o ‘surpriza’. One time only, se pare. Daca doriti sa slabiti cateva kilograme bune in cele 3 saptamani ramase pana de Anul Nou, pare o solutie buna, insa inca nu sunt convinsa 100%.

Sunt cateva aspecte care ma pun pe ganduri:

1. Doar cafea /ceai la micul dejun? Poate pentru multe persoane, asta ar fi ok pentru ca nu mananca nimic la micul dejun, insa pentru mine e cea mai asteptata masa din zi si ma ajuta cel mai mult sa fiu productiva si sa am energie pana pe la pranz.

2. Per total, par a fi foarte putine calorii – aproximativ 800, maxim 1000. Ceea ce inseamna cam jumatate din ceea ce ar trebui sa manance o femeie, generalizand bineinteles.

3. Cu asa putine calorii timp de 3 saptamanii, corpul intra in stare de alerta si dupa cele 3 saptamani va incepe sa stocheze sub forma de grasime orice bucatica de mancare din nevoia de a-si reface rezervele. Deci, as zice ca teoretic as trebui sa o tinem mai mult de 3 saptamani, pana se va declansa cu adevarat acel RESTART de care vorbeste Mihaela, iar metabolismul va capata un nou ritm.

4. Putem merge la sala / cursuri de grup cu asa putine calorii pe zi? As tinde sa zic ca nu deoarece e nevoie de mai mult de atat pentru a sustine un exercitiu ce iti consuma 350-500 calorii intr-o ora.

O sa las dieta Dr. Mihaela Bilic mai jos, postata de dansa pe pagina personala de Facebook. Pareri?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.