Reclama gratuita pentru ONGuri cu Google AdGrants

Astazi, s-a lansat si in Romania Google Ad Grants, ramura non-profit a programului AdWords.

Prin Ad Grants, Google oferă organizațiilor non-profit granturi sub formă de reclamă AdWords, în valoare 10.000 de dolari pe lună, pentru ca acestea să-și promoveze inițiativele și proiectele pe Google.ro.
ONG-urile care obțin granturi în cadrul acestui program își creează și administrează propriile conturi de AdWords – ca orice agenție sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- bugetul zilnic maxim este de 330 de dolari
- costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari
- să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro
Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- să funcționeze și să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislația țării de origine
- să accepte și să fie de acord cu documentația solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea și utilizarea donației
- să aibă un website funcțional, cu un volum substanțial de conținut.
„Constatăm, în mod repetat, că organizații non-guvernamentale din România utilizează internetul nu doar ca o cale eficientă de comunicare a propriilor inițiative, ci și pentru a explora creativ noi servicii, bazate pe tehnologii online. În acest sens, lansarea programului Google Grants poate avea o contribuție importantă la succesul multor inițiative frumoase derulate de fundații și asociații non-profit”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager Google România.

Mai multe detalii despre program, cat si depre conditiile de eligibilitate ale ONGurilor, puteti gasi aici.

sursa: www.adwords-romania.blogspot.ro