Total 10 – Dieta Minune a lui Dr. Oz

De pe 5 Jan pana acum, dieta minune a lui Dr. Oz -“Total 10 Rapid Weight Loss Plan” anuntata in cadrul emisiunii sale, tine titlurile ziarelor peste tot in lume. A facut mare fuzz din momentul in care a fost lansata deoarece este o dieta scurta, de doar 2 SAPTAMANI si foarte permisiva in privinta cantitatii de mancare pe care o poti avea intr-o zi. Poate una dintre cele mai importante reguli ale acestei diete este ca poti manca o data la 2 ore sau de cate ori ti se face foame.

Eu am dat peste ea printr-un paid ad pe facebook si mi-a atras atentia imediat pentru ca I don’t do diets - in special cele foarte restrictive sau bazate doar pe glucide/proteine/carbohidrati – dar aceasta mi s-a parut foarte ok si cred ca ofera necesarul zilnic de nutrienti si vitamine de care avem nevoie. Il stiu pe Doctor Oz de mult timp, ii urmaresc adesea emisiunea si am incredere ca ceea ce zice el vine de la un nutritionist. Btw, daca nu stiati, omul nu e doar prezentator, el este chiar doctor! :)

Sa va povestesc despre dieta “Total 10 Rapid Weight Loss Plan” – sau Total 10, pe scurt:

– dieta a fost creata de-alungul anului 2014 impreuna cu o echipa ce cercetatori si de vountari care si-au concentrat eforturile pentru a crea o dieta care sa satisfaca toate punctele critice: sa ne ajuta metabolismul, sa creasca rata de ardere a grasimilor, sa detoxifice organismul si sa o poata tine cat mai multa lume.

– Total 10 reprezinta nota pe care ar trebui sa si-o fiecare persoana atunci cand se uita in oglinda, 10 sunt si zilele (lucratoare) in care ar trebui sa tinem dieta si tot 10 ar trebui sa fie numarul de pounds (aprox. 4,5 kg) pe care ar trebui sa le topim cu ajutorul ei. Deci, magic nr.10 speram sa fie cu noroc! :)

– dieta echilibreaza nivelul hormonal din corp, pe care carbohidratii (din care zaharuri) l-au dat dat peste cap de-alungul timpului; de aceea, 2 saptamani carbohidratii impreuna cu produsele de panificatie, lactate, alcoolul, zaharul rafinat (dulciuri ambalate), indulcitori artificiali sau mancarea procesata sunt off the table! Nasol, stiu! :) toate placerile vietii rezida in ele, dar n-ai ce sa-i faci!

 Cum sa incepi? Step by step ghid pentru dieta Total 10

1. te duci in frigider si arunci/donezi/mananci/congelezi/pitesti toate mancarurile nesanatoase (care nu se afla in dieta) pentru a nu fi tentat sa recurgi la ele: carne rosie, mezeluri, cartofi, orez, dulciuri, iaurturi si orice alt fel de lactate, paine, ulei de floarea soarelui, sucuri, alcool, etc.

2. te duci la market si cumperi tot ce e pe lista de mai jos. ATAT :) in plus, ar mai fi doar indulcitori naturali cum sunt Stevia (lichida) sau Extract de Agave.

The Total 10 Shopping List

Total-10-shopping list

 

3. urmezi toate regulile dietei de aici –> Total-10-rapid-weight-loss-plan-instructions

– ai voie 2 snacks (intre mese) pe zi, doar dintre cele de pe lista

– poti manca la fiecare 2 ore sau de cate ori iti este foame

– 1 singura ceasca de cafea/zi (fara lapte sau zahar rafinat, ci doar indulcitori naturali)

– cantareste-te in fiecare dimineata – vei vedea in fiecare zi rezultatele. :)

4. downloadezi tot planul, sa il ai la indemna mereu cand uiti ce ai de facut :) –> Total-10-download-plan

Cam acestea ar fi informatiile de baza. Tot ce pot sa mai spun este ca eu sunt incantata de aceasta dieta, nici nu simt ca sunt la dieta [mai putin aseara, cand eram in oras si in loc de alcool am comandat ceai neindulcit :)], o tin de 1 saptamana si am slabit 2 kg. Teoretic, daca ai de unde da jos, ar trebui sa scapi de 10 pounds (4.5kg) conform lui Dr. Oz pana la finalul celor 2 saptamani.

Bineinteles, dupa aceasta dieta, nu voi reveni la vechile obiceiuri: #FastFoodFriday si #Coca-ColaWeekend :)), ci din contra, urmeaza #3TimesAWeek-WorkOut si #WatchWhatYouEat :)

Voi reveni in curand cu inca cateva articole pe aceasta tema:

– Retete de mic-dejun, pranz si cina pe care le poti face cat esti la dieta

– Cum sa te mentii dupa ce ai terminat Total 10 Rapid Weight Loss Plan

– FAQs – cele mai frecvente intrebari despre dieta

– Rezultatele mele dupa 2 saptamani de dieta

Stay healthy!