THE CHANGING ROOM - GRUPA 2
Pentru orice Coach, Change Strategist, Consilier, Terapeut sau Instructor aflat la început de drum
Când începem: 17 Octombrie
Înscrieri și plăți: 23 Septembrie - 13 Octombrie 2023
Unde: Online, pe Zoom
Durată program: 4 luni, Octombrie 2023 - Ianuarie 2024
Ce facem: 8 x întâlniri de lucru, de 2 ori pe lună
Când ne vedem? În zilele de Marți.
17 si 31 Octombrie
14 si 28 Noiembrie
5 si 19 Decembrie
09 si 23 Ianuarie 2024
Durata întâlnirilor?
2h30min, de la 19:00 la 21:30
Locuri disponibile: Maxim 9 persoane
Începuturile sunt mereu dificile. În special când alegem să pășim pe cărări pe care nu am mai umblat. Incertitudinea și mulțimea de elemente necunoscute care compun viața de zi cu zi a unui soloprenor pot fi de-a dreptul copleșitoare.
Dacă ai început să lucrezi cu oamenii de relativ puțin timp și “a te face cunoscut/ă” te sperie sau te copleșește și pe tine, vreau să stii că nu ești singur/ă. Așa m-am simțit și eu când am început să lucrez pe cont propriu, mai ales atunci când a fost nevoie să încep să îmi promovez propriile servicii.
E perfect normal să avem frici și blocaje la început de drum. Și nu doar la început, pentru că fiecare nivel vine cu alt set de provocări. Dar să le luăm pe rând :)
Azi vreau să îți prezint un program fain de tot, conceput pentru oamenii care încep să pună primele cărămizi la visul lor.
Vino să te dezvolți alături de alți 9 oameni faini. Să faci parte dintr-un grup de lucru ar putea fi exact ceea ce ai nevoie pentru a-ți asuma noua ta profesie.
Oricărui coach, change strategist, consilier, terapeut, instructor (de yoga, pilates, arte marțiale, etc.) fie că ești abia la început și nu știi cum să integrezi acest nou rol în viața ta pe lângă jobul de zi cu zi, fie că deja practici de ceva timp și vrei să îți duci practica la următorul nivel.
Chiar dacă ești deja pe acest drum, e posibil să nu te simți încă stabil/ă și asumat/ă în noul tău rol. Deși poate te simți mai bine în rolul de specialist, încă ai probleme în a te expune, în a te promova, sau a cere bani pentru serviciile tale ... Și te înțeleg perfect, nu e ușor deloc!
Grupul nostru va fi un grup de suport, dar și un grup de lucru. Vom începe prin explorarea punctului în care te afli acum, ne vom uita și la fricile și blocajele care îți limitează dezvoltarea, apoi vom începe să conturăm noul rol și cum arată el în viziunea ta, iar spre final vom construi planuri concrete pe care tu să te bazezi în acțiunile tale de promovare.
Ce faci după ce obții diploma? Încotro o apuci? ... sunt atât de multe lucruri și aspecte pe care ar trebui să le iei în considerare încât te copleșesc ... și este normal. A începe să clădești o nouă direcție de carieră, nu e lucru ușor. De la emoțiile asociate acestei schimbări de identitate, lipsa de informații și skill-uri încă slab dezvoltate, până la a face niște pași concreți, toate par prea mari și dificil de manageriat. Știu exact ce înseamnă și cât de greu e, pentru că știu cât de greu mi-a fost mie ...
Să fi făcut parte dintr-un grup de suport și sprijin în care să prind curaj și să cresc alături de alți oameni, ar fi făcut o diferență enormă pentru mine la vremea respectivă.
Cred cu tărie în puterea transformatoare a unei comunități și de aceea astăzi vreau să ajut și să dau mai departe tot ce știu, prin crearea unui program de care aveam și eu nevoie acum 4 ani ...
Fiecare întâlnire durează 2h și 30 minute și are 2 părți stabile - Explorarea unui subiect și lucru cu sinele pe acel subiect - dezvoltare personală și profesională.
Fiecare întâlnire are o temă dedicată. În prima oră a fiecărei întâlniri vom explora în format de grup ce înseamnă pentru fiecare din noi subiectul respectiv și în ce forme se prezintă el în viața noastră.
În a doua parte a întâlnirii, ne vom împărți în breakout rooms și vom face atât exerciții de introspecție și de lucru cu sinele, dar și exerciții practice, și planuri concrete, în special în partea a doua a programului. Aceste exerciții vom fi trimise ca temă pentru acasă înainte de fiecare întâlnire pentru a putea fi parcurse individual, în ritmul său, iar la întâlnire le vom share-ui între noi, și vom face debriefing.
Celelalte 30 min le vom folosi pentru:
Check in - 10 min
Pauza - 10 min
Check out - 10 min
Eu voi veni cu structura, cu instrumentele și cu exercițiile, iar tu vei veni cu conținutul, vulnerabilitatea și voia bună.
Pe alocuri voi avea și rol de mentor. Acolo unde situația o va permite, o să îți împărtășesc și din experiența mea de Coach și Change Strategist din ultimii 4 ani, ce m-a ajutat, unde mi-a fost greu și ce am învățat.
În 4 ani, am dedicat peste 1,000 de ședințe colaborărilor cu peste 200 de oameni minunați. După caz, i-am ajutat să se cunoască mai bine, să își schimbe cariera, să renunțe la obiceiuri sau aspecte ale vieții care nu le mai serveau și să își îmbunătățească relațiile de la job sau de acasă.
Totodată am ținut ateliere, webinarii și training-uri pentru companii, dar și proiecte personale, iar în Martie 2023 am dat startul primei ediții a Programului de Lucru și Mentorat “The Changing Room” care îi vizează pe coachi, consilieri și terapeuți.
La bază sunt om de Marketing și Comunicare, domeniu în care m-am specializat după ce am urmat Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, cât și un Master în Marketing și PR la ASE și în care am activat timp de 10 ani, lucrând la companii atât din țară, cât și din străinătate.
Bună! Sunt Andreea și acum 4 ani am ales să merg pe o cale mai puțin bătătorită, dar care a adus mult mai mult sens și împlinire în viața mea.
În urma unui proces de redescoperire de sine, am decis să îmi schimb cariera și să îmi îmbrățisez chemarea:
Să devin Transformational Career Coach și Change Strategist.
Nu a fost ușor și probabil nu va fi niciodată, dar aleg să fac pași mici în fiecare zi pe acest drum, să mă expun, să mă dezvolt și, în același timp, să mă bucur de tot ceea ce mi se întamplă pentru că fiecare pas mă aduce și mai aproape de cine sunt.
Îmi trăiesc viața dintr-o stare de prezență și conștiență, și lucrez cu mine zi de zi să fiu cât mai autentică. Să fac alegeri conștiente, cu intenție, care să aibă un scop este foarte important pentru mine, și aceleași valori le aduc cu mine și în ședințele de coaching, sau în proiectele în care mă implic.
Ne vom întâlni din două în două săptămâni timp de 4 luni, începând cu 17 Octombrie. Am structurat programul în 2 mari etape: Navigarea Noului Rol și etapa 2: Claritate și Plan de acțiune, iar fiecare etapă va fi acoperită în 4 întâlniri.
Astfel că, până la finalul acestuia să reușim:
1. să ne fie mai clar cine suntem în calitate de specialiști și care sunt punctele noastre forte
2. să navigăm împreună fricile și blocajele emoționale care te împiedică să îți asumi rolul de coach, change strategist, consilier sau psihoterapeut
3. să te conectezi cu misiunea ta personală, cu viziunea ta de brand, dar și cu valorile tale
4. să creăm împreună un plan de promovare pentru tine și practica ta
Și în tot acest timp, să avem și un puternic sentiment de .... împreună, de conectare, de contribuție într-un grup de oameni faini care lucrează și ei la visul lor în același timp cu noi, și cu care putem împărtăși și greutățile și bucuriile procesului.
17 Octombrie
(Intro Session) Assessment: Unde sunt acum, unde vreau să ajung?
31 Octombrie
Adresare frici și blocaje - Eșec. Expunere. Respingere. Not good enough. Ce frici și blocaje mă țin pe loc?
14 Noiembrie
Money mindset - Relați cu banii. Valoarea serviciilor mele vs. valoarea personală. Adresarea credințelor limitative
28 Noiembrie
Un nou rol, o nouă identitate. Cum îmi asum noul rol de coach, terapeut, instructor sau change strategist?
5 Decembrie
De ce am ales să devin coach? Misiune, Viziune, Valori
19 Decembrie
Care este locul meu în această industrie? Ce mă deosebește de alți specialiști?
9 Ianuarie
Crearea unui Plan de Promovare. Pe ce canale mă promovez și cui mă adresez?
23 Ianuarie
Crearea unui Plan de conținut. Ce informații de valoare pot să ofer clientului meu?
Ce mai este înclus în program?
8 x întâlniri de grup, pe Zoom, a câte 2h30 min fiecare
8 x materiale de citit înainte de fiecare întâlnire / teme de făcut
2 x individual coaching sessions (cu mine) pentru fiecare participant
1 x grup de facebook dedicat comunității noastre
BONUS: întâlniri online de tip Facebook LIVE pe grupul de facebook atunci când există întrebări sau subiecte pe care nu am avut timp destul să le adresăm în întâlnirile de grup
Ce se întâmplă între întâlnirile de grup?
Vom rămâne conectați prin grupul de facebook dedicat comunității noastre. Acest grup va fi platforma noastră de conectare, sprijin si suport între întâlniri.
Puteți posta orice fel de întrebări despre teme, practica de coaching, change strategy method, la care vă răspund direct, sau putem face schimb de resurse și păreri despre orice situații din practica noastră cu clienții.
De asemenea, putem cere feedback de la grup pe un proiect la care lucrăm, un text pe care îl scriem sau o idee de promovare pe care am vrea să o încercăm.
Cum ne vom sprijini reciproc?
În afara întâlnirilor de grup, vei avea un accountability buddy pe toată durata programului, și de asemenea vei avea ocazia, la rândul tău, să fii unul pentru altcineva.
În acest fel, ne vom motiva și sprijini reciproc la un nivel mult mai personal decât o putem face la nivel de grup, pentru că rolul lui va fi să facă check-in cu tine între întâlniri.
Forma de comunicare, frecvența, cât și nivelul de sprijin reciproc va fi stabilită între voi.
Grupul va fi format din maxim 9 persoane pentru a putea păstra calitatea interacțiunilor și pentru a putea susține o dinamică de grup echilibrată.
CONNECTION | SUPPORT | GROWTH
Sunt cei 3 piloni pe care am clădit acest concept.
Fiecare întâlnire are o tematică anume, în una din ariile importante pentru orice soloprenor aflat la început de drum: navigarea noului rol, obținerea clarității și planul de acțiune.
Cel mai dificil lucru este să învățăm cum să fim ok să ne promovam pe noi înșine și să ne arătăm în fața lumii, așa cum suntem. Dar când avem șansa să facem asta împreună cu alte persoane care trec prin același proces altfel ne găsim curajul.
Explorezi și descoperi aspecte importante despre tine, la nivel personal, cât și despre ce înseamnă asumarea unui nou rol în viața ta. Vom face asta prin exerciții de dezvoltare personală și profesională, atât în grup, cât și în breakout rooms.
Nu vei fi singur/ă. Pe toată durata programului vei avea un accountability buddy dedicat. În afara întâlnirilor de grup, ne vom putea conecta și în privat, pentru mai mult sprijin, suport și încurajare reciprocă.
În această călătorie, pornim de la noi, din interior. Ne uităm la emoții, la frici, la ce ne blochează și le facem loc în viața noastră. Stăm de vorbă cu ele și aflăm de ce anume au nevoie de la noi. Abia după ce facem asta, vom putea fi mai pregătiți să trecem în exterior, la acțiune.
Mai mult de 50% din program va fi despre a face cunoștință cu tine. Despre a-ți da voie să îți pui întrebările care contează despre tine, personal, dar despre si practica ta. Te descoperi și te înțelegi mai bine, afli ce e important pentru tine, ce te motivează, dar și te blochează.
Nimeni nu rămâne în urmă
Lucrăm la unison de la întâlnire la întâlnire. În prima oră a întâlnirii explorăm tema întâlnirii, apoi lucrăm pe ea în breakout rooms.
Când ai nevoie, între întâlniri, setezi un call cu accountability buddy. Dacă ceva rămâne neterminat, ne ajutăm între noi pe grupul de facebook dedicat.
Ai la cine să apelezi atunci când ai o nelămurire sau ai nevoie de un feedback. Vom avea și un grup de facebook dedicat. Primești un răspuns la toate întrebările și frământările cu care te confrunți în acest moment.
Investiție Financiară în Program
3,120 lei cost program - echivalentul a 390 lei per întâlnire
Modalități de plată
Poți achita toată suma într-o singură tranșă sau, dacă e mai convenabil pentru tine, poți achita în rate:
1 rată / In full - 3,120 RON
4 rate lunare - 3,360 RON -> 840 RON rată lunară
6 rate lunare* - 3,600 RON -> 600 RON rată lunară
Prima plată se va efectua la înscriere, iar celelalte se vor efectua lunar, între 1 și 10 ale fiecărei luni.
Contractul poate fi făcut atât pe persoană fizică, cât și pe persoană juridică. Nu uita să menționezi și acest lucru în formular.
Alte investiții: alocare de resurse - timp, energie și atenție - minim 10h pe lună pentru acest program
5h ore pe lună pentru prezența la întâlnirile de grup bilunare
2h pe lună alocate pentru efetuarea temelor, 1h pentru fiecare temă/întâlnire
1-2h pe lună pentru a fi alături de unul dintre colegii tăi, în calitate de accountability buddy
30 min pe lună pentru completarea formularelor de feedback. Se va trimite după fiecare întâlnire de grup
30 min pe lună pentru a contribui la discuțiile din cadrul grupului de facebook
*Programul durează 4 luni. Pentru opțiunea de plată în 6 rate, 2 rate vor fi achitate și după terminarea programului.
Dacă ai niște întrebări la care vrei să îți răspund sau preferi mai degrabă să ne auzim la telefon și să îți prezint programul, poți folosi cu încredere opțiunea "Am o întrebare" și răspund ASAP.
"Temele au fost bine structurate și folositoare. Interacțiunea cu colegii a fost foarte plăcută și motivantă."
Acest Grup de lucru, organizat de Andreea, a fost foarte util pentru mine. Fiind la începutul drumului meu în coaching, am reușit să găsesc multe răspunsuri la provocările inerente acestei etape. Temele au fost bine structurate și folositoare. Interacțiunea cu colegii a fost foarte plăcută și motivantă.
Am găsit susținere și înțelegere. Andreea a fost foarte dedicată, ne-a împărtășit din experiența ei și ne-a încurajat să aducem în discuție tot ceea ce ne intereseză.
Apreciez mult faptul că a cerut feedback după fiecare meeting și a ținut cont de recomandările care au adus plus valoare întâlnirilor.
- Carmen Comănescu, Life & Career Coach prin Artă și Mindfulness
(Abu Dhabi, Intl.)
"The Changing Room a fost un spațiu sigur în care am putut să mă deschid și să-mi permit să fiu vulnerabil."
Sunt bucuros că am participat la această primă ediție. The Changing Room a fost pentru mine un excelent spațiu de lucru, sau mai bine zis un spațiu în care am primit un set de unelte și instrumente de lucru extrem de utile în trecerea de la muncă cu pasiune la muncă sustenabilă cu pasiune.
De asemenea, The Changing Room pentru mine a reprezentat un spațiu în care am aflat multe lucruri despre mine însumi, un spațiu cu multe oglinzi, căci ceilalți colegi participanți au văzut și au oglindit înspre mine lucruri pe care eu nu eram în stare să le văd și care mi-au oferit multă claritate.
De asemenea, The Changing Room a fost un spațiu sigur în care am putut să mă deschid și să-mi permit să fiu vulnerabil, în care m-am simțit conectat, sprijinit, încurajat.
Andreea a făcut o treabă excelentă, colegii au fost formidabili, iar eu am progresat.
- Ovidiu Bostan, change strategist (Brasov, RO)
"Am intrat într-un malaxor din care am ieșit alt om."
"Am ales acest program deoarece simțeam nevoia de claritate și ghidare pe partea de business. Ce s-a întâmplat, de fapt? Am intrat ca într-un malaxor din care am ieșit alt om pentru că pe lângă partea de business, s-a lucrat și la o mai bună cunoaștere de sine din perspective la care până acum nu m-am gândit, bineînțeles scopul fiind tot partea de business.
Vulnerabilizarea și împărtășirea de knowhow din partea Andreei a fost foarte importantă pentru că a venit din experiența proprie. Modul în care a condus sesiunile a creat o mai bună conectare a noastră ca grup de lucru și înțelegere a părții de business din mai multe perspective.
Sper ca în viitorul apropiat grupul nostru de lucru să se mărească cu următorii cursanți. 🙂"
- Adina Popescu, Life Coach și change strategist în formare (București, RO)
"Andreea este un excelent trainer și facilitator, iar programul acesta oferă extraordinar de multă valoare."
Andreea este un excelent trainer și facilitator, iar programul acesta oferă extraordinar de multă valoare. Am observat, cu un ochi critic, capacitatea ei de a modera discuțiile, de a ține firul rosu al discuției și a oferi spațiu fiecărui participant în parte pentru a se vulnerabiliza.
Mai mult decat asta, capacitatea ei de empatie este enormă, verificând cu mine în privat în momente când observa ca nu eram my usual self în cadrul întâlnirilor, făcând și munca de accountability în cadrul programului, dar croită la personalitatea participantului.
Pe lângă capacitatea enormă a Andreei ca om, ea oferă foarte mult conținut în cadrul programului pentru a deveni, înainte de toate, un om mai bun, dar și un profesionist mult mai bun. Întrebările ei din timpul și dinafara întâlnirilor arată o experiență vastă în lucrul cu oamenii și provoacă introspecție potrivită nivelului individului. Introspecție la nivel uman - personal, dar și ca profesionist.
E un no-brainer lucrul cu Andreea! :) 11/10, would recommend.
- Marius-Gabriel Rusu, QA Automation Engineer & Coach
(București, RO)
"Am reușit să îmi ating din obiectivele stabilite și simt că am progresat mult într-un timp scurt."
Recomand cu căldură acest program oricărui profesionist în domeniul dezvoltării personale care are nevoie de claritate, sprijin și să învețe într-un cadru structurat.
Deși am făcut o formare de coaching și am avut ore cu câțiva clienți, m-am simțit nesigură pe drumul și pașii spre a-mi stabili o identitate mai conturată. Înainte de a participa la "The Changing Room," îmi puneam des întrebări ca “de unde încep să mă promovez în online?” sau “pe cine pot să ajut mai mult?” Acest curs, condus cu blândețe și pasiune de Andreea, a fost mult mai mult decât un simplu program. Numele i se potrivește în totalitate, pentru că a fost ca o călătorie de autodescoperire, de învățare și de creștere atât personală cât și profesională. Am apreciat tare mult deschiderea ei și exemplele proprii.
Mi-a plăcut frecvența stabilită pentru întâlnirile noastre, fără să simt o presiune. Am reușit să îmi ating din obiectivele stabilite și simt că am progresat mult într-un timp scurt. Ce mi-a mai plăcut mult, a fost și partea de dezvoltare personală, nu numai profesională, și comunitatea. Am fost alături de alți profesioniști, oameni pasionați, cu aceleași frământări și aspirații. Am învățat unii de la alții, am primit feedback valoros și m-am simțit înțeleasă și sprijinită. Ceea ce nu am văzut eu la mine, au văzut alții, au fost oglinda mea.
Andreea, ca facilitator și group coach, ne-a adus structura și a oferit instrumentele necesare, a creat un cadru în care s-a adus vulnerabilitatea în prim plan. Apreciez profund momentele în care a împărtășit din experiența sa ca Coach și Change Strategist.
- Andra Ivașcu, Marketing Specialist & change strategist (București, RO)
Ești gata să te uiți la tine mai atent și să pui primele cărămizi la visul tău?
Vrei să explorezi ce e important pentru tine și să afli ce anume te blochează din a face următorii pași?
Hai să vezi cum ar putea arăta un plan de promovare al business-ului tău, dar care să fie aliniat cu cine ești tu.
Un nou rol înseamnă câteodată și o nouă identitate. Iar tranziția nu este tocmai un proces simplu și ușor.
De aceea, alegem să facem acest lucru împreună. Pentru că împreună e mai ușor.
Vino și tu și fii parte dintr-o comunitate de oameni faini care cresc împreună, oferă și primesc sprijin, și pun azi bazele a ceea ce vor să aducă pe lume mâine.
Până la finalul programului poți avea un plan concret pe care să îți construiești practica ta de coaching sau consiliere în anul 2024.
©2023 Andreea Baudici. All rights reserved.